25 Nisan 2011 Pazartesi

Bir Sylar deyimi "I'm back!"

Bu yazıya başlamadan önce sevgili internet sansürcülerine en içten saygılarımı ve öpücüklerimi gönderiyorum. Evet neredeyse aylardır Blogspot, buna bağlı olarak da bu blog kapalı kaldı. Evet, bu sırada onlarca kitap okudum hiçbirini gönlümce yorumlayamadım içimde kaldı. Ve evet, intikamım çok acı olacak.

Şu anda tek temennim bir daha böyle bir olayın olmaması. Ve kara kara bu açığı nasıl kapatacağımı düşünüyorum. Ben yorumun taze taze yapılmasından yanayım. Kitabın sizde bıraktığı o etkiyi direkt yazıya aktarma taraftarıyım. Şimdi büyük bir boşluğa düştüm ama bu uzun zaman diliminde okuduğum ve hala aklımda kalmış kitapları yorumlamaya çalışacağım. Umarım başarabilirim.

Bana kolay gelsin o halde.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...