16 Kasım 2011 Çarşamba

Huzurlarınızda 'Açlık Oyunları'!

Açlık Oyunları çok kısa bir sürede fenomen olan nadir serilerden biriydi. O zamanlar henüz seri olduğunu bile bilmediğim ve internette bir yerde gördüğüm tek bir kişinin  yorumuna göre aldığım bu kitap o kadar da yaygın değildi. İlk kitap yeni çıkmış sayılırdı, ikincisi henüz piyasada yoktu. Kitapçıda görüp hiç sorgulamadan alıvermiştim. Sonra, gece yarılarına kadar uyumadığımı hatırlıyorum. 'Oyunlar'ın olduğu kısımdaydım ve bir türlü kapatıp da uykuya dalamıyordum. Sabaha karşı yorgun düşüp uyuyakalmıştım. Böyle güzel anıları vardı benim için Açlık Oyunları'nın. İlk kitabını çok sevdiğim için hemen bir araştırmaya girişmiştim ve bir seri olduğunu öğrenmiştim. İkinci kitabın çıkacağı güne kadar kitabın giderek daha çok sevildiğine, popülerleştiğine şahit oldum. "Ateşi Yakalamak"ı çıkmasından birkaç gün sonra aldım ve iki güne varmadan bitirdim. Aslında bu kötüydü çünkü; kitap öyle bir yerde bitmişti ki insan meraktan çıldırıyordu. Tabii ki üçüncü kitap olan "Alaycı Kuş"un çıkması biraz daha fazla zaman aldı. Kitabın bana en yakın kitapçıya geldiği gün elime ulaştığını söyleyebilirim. Uzun lafın kısası, heyecanla geçen bir dönemdi benim için Açlık Oyunları'nı okuduğum zamanlar. Sonundan pek çok kişi tatmin olmasa da ben olmuştum. Yazar olmaya çabalayan biri olarak bu kitabın ancak böyle bitirilebileceğini biliyordum. Bol bol şaşırmış, üzülmüştüm ama çok benimsemiştim Katniss'i, Peeta'yı, Haymitch'i...

Film olacağını öğrendiğim gün ise ciddi anlamda sevinmiştim, çünkü kitabı okurken gözümde hep bir film gibi canlanıyordu. Eğer güzel yapılırsa harika bir film çıkardı bu seriden. Gerisini serinin hayranları da en az benim kadar biliyordurlar. Castın açıklandığı gün özellikle Peeta için seçilen aktör benim için hayal kırıklığıydı ancak Josh'un okuduğum bazı açıklamaları ve gelen resimler ona giderek alışmamı sağladı. Jennifer'ı Katniss olarak ilk gördüğüm anda "işte bu" demiştim. Benim için çok önemli bu iki karakter yerine oturduğuna göre film müthiş olmalıydı. İlk gelen kısacık fragman heyecanımı öyle bir körükledi ki ikinciyi iple çeker oldum. Ve işte birkaç gün önce ikinci fragman da görücüye çıktı. Evet, filmin çıkmasına daha çok var ama fragman ustaca hazırlanmış ve heyecan verici. 23 Mart 2012 filmin vizyon tarihi. Ve huzurlarınızda Hunger Games (Açlık Oyunları) uzun fragmanı:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...