31 Ağustos 2012 Cuma

Yeni Kapak Alarmı!: The Lost Prince

"Onlar'a bakma. Onlar'ı görebildiğini asla belli etme."

Çok yakın bir zamanda bitirdiğim Julie Kagawa'nın The Iron Fey serisinin yan serisi geliyor!  Adı The Iron Fey: Call of the Forgotten olacak serinin ilk kitabı The Lost Prince'in kapağı geçenlerde beğeniye sunuldu.

Yeni seride anlaşılan Fey dünyasına geri dönüyoruz. Ama bu kez Meghan'ın erkek kardeşi Ethan Chase ile beraber. Ve Ethan'ın peşi küçükken gördüğü yaratıklarla belada.

"Benim adım Ethan Chase. Ve ben, on sekizinci yaş günümü göremeyebilirim."

The Iron Fey serisi Pegasus Yayınları'ndan çıkacak, daha önce de söylediğim gibi. Ancak daha ilk seri bile çıkmamışken The Lost Prince'in çıkıp çıkmayacağı hiç bilinmez.

The Lost Prince'in ABD'de beklenen çıkış tarihi: 23 Ekim


9 yorum :

  1. Iron Fey serisinin kapakları çok hoşuma gidiyordu ve bu serininde ondan aşağı kalır yanı yok gibi. Pegasus bir türlü çıkarmıyor seriyi ve bende spoiler yememek için yorumlarını okuyamıyorum :( Gerçi Ash, Puck ve kızın adını unuttum onların resmi -bir de kedi vardı galiba- çok hoşuma gitmişti, sen de bu kadar beğendiğin için nasıl merak ettim anlatamam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin kapaklarına hayran kalmayan var mıdır acaba?
      Pegasus'a baskı yapalım diyeceğim ama ne yazık ki maillere geri dönmüyorlar. Okuyorlar mı ondan bile emin değilim.
      The Iron King'in yorumunu okuyabilirsin, onda spoiler vermemeye, genel hatlarıyla anlatmaya çalıştım. Diğerlerinde ister istemez spoilera yakalanırsın tabii, o yüzden bir şey diyemem.
      Ben çılgınca önermeye devam ediyorum! :)

      Sil
    2. Şu ilk cümle bana Lanetli sevgili serisini hatırlattı :D Ben de bir kaç mail attım cevap gelmeyince ümidi kestim tabii, çoğu yayın evi geri dönmüyor zaten, çok da şaşırmadım. Aslında e-book alıp okuyabilirim ama kitabın yarısı havada kalacağı için seriyi harcamak istemiyorum :D

      Sil
    3. Eh, peri periye benzer diyelim. :D
      Hakikaten, çoğu cevap vermiyor. Okuyucuyla ilgilenmiyor. Şimdi adlarını vermek istemiyorum ama bazı yayınevleriyle bu yüzden çok tartıştım bir zamanlar. Bir tanesine güveniyorum bu tür konularda artık.
      Ben hepsini e-book olarak okudum. Lâzım olursa yollayabilirim hattâ. Bir başladın mı devamı gelir, güven kendine. :))

      Sil
  2. Şu çok bahsettiğin serinin yan serisi de çıkıyormuş ama biz daha malesef okuyamadık :( Artık Pegasus Yayınlarını bekliycez. Keşke ingilizcem daha iyi olsaydı diyorum yüzbininci kez !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında seri benim adımla anılmaya başlayacak sanırım. :D
      İngilizce okumak o kadar da zor değil aslında. Gözünüzde büyütmeyin. Kitap okuma isteği baskı uyguladıkça yapılmayacak şey değil. Ben de sırf bir kitabı okuyabilmek için geliştirdim. Şimdi yayınevlerine bağlı kalmadığıma şükrediyorum.

      Sil
    2. Doğru söylüyorsun gerçekten de ingilizce kitabı elime aldığımda anlıyamıycam korkusu yaşıyorum ben. Tabi direkt böyle bir kitabı okumaya başlamıycam. İlk olarak küçük hikayeler üzerinden ingilizce okuycam sonrası kendiliğinden gelir sanırım. Biraz cesaretlendim yaa teşekkürler :))

      Sil
    3. Yok yok, okursun. Biz de doğar doğmaz İngilizce okumaya başlamadık sonuçta. :D
      Dili hafif kitaplardan başla. Young-adultlar senin için en iyi seçenek olacaktır. Zorlanacağını zannetmiyorum.
      Ne demek. Her zaman. :)

      Sil
    4. Hıım o zaman sana güveniyorum. Bakalım neler varmışşş :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...