11 Eylül 2012 Salı

Ne Okuyorum: Onyx

Şu sıralar Jennifer L. Armentrout'un geçenlerde ilk kitabını okuduğum Lux serisinin devam kitabı Onyx'i okuyorum. Şu sıralar dediğime bakmayın, aslında bugün başladım. Ama bu serinin kitaplarına öyle bir yumuluyorum ki hemencecik bitiveriyor. Onyx'in de böyle olacağını tahmin ediyorum.

Anlayacağınız, Lux serisini bayılarak okuyorum. Şimdi kitabın yarısından biraz azını geride bıraktım. Daemon Black, her zamanki gibi, dişil içgüdülerimi harekete geçirmeye devam ediyor.

Kitapta şöyle bir sahne vardı, Onyx'in fragmanının ön izlemesi olarak bu sahneyi de çekmişler. Pek de güzel olmuş.




Sahnenin orijinali şu:


"Kurabiye?" diye teklif etti, çikolata parçacıklarıyla dolu bir kurabiye uzatarak.
Sinirli ya da değil, reddetmemin hiç yolu yoktu. "Tabii."
Dudaklarının bir tarafı yukarı doğru kıvrıldı ve üzerime doğru eğildi, ağzı benimkine çok yakındı. "Gel de al o zaman."
Gel de al...? Daemon kurabiyenin yarısını dolgun, bütünüyle öpülesi dudaklarının arasına yerleştirdi.
..."


(Çevirinin tamamı bana aittir.)

Sonra Katy, "Oh, holy alien babies everywhere..." diyerek Lux hayranlarının bol bol alıntıladığı o cümleye imza atıyor.


Bu da video:


Fragmandaki kişi, aynı zamanda kapak görsellerindeki arkadaşın ta kendisi. Merak edenler için adı Pepe Tóth.

Lux serisinin 1. kitabı Obsidian'ın yorumu burada.

Ayrıca Onyx'in yorumu yakında blogda!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...